עמים שונים תפיסות שונות ביחס ליחסי מין

העולם מורכב מתרבויות שונות מעמים שונים וממנהגים שונים, וזאת עובדה שאין עליה חילוקי דעות. המעניין הוא לעמוד על

איך להצית מחדש את האש

אם אתם בזוגיות אתם בוודאי יודעים כמה שהשגרה יכולה להיות שוחקת. לא פעם נצברים מתחים בזוגיות שמקורם בגורמים חיצוניים

ככה פותרים את בעיית האין אונות

כשמדברים על החידושים של העת המודרנית, לרוב מתייחסים למהפכת האינטרנט, לטלפונים החכמים, לטאבלטים ולכל מיני המצאות

אודות הקמגרה

בעקבות הצלחת הויאגרה, שהפכה לשם נרדף לזיקפה בתחילת שנות האלפיים, חברות ומדענים רבים החלו בפיתוח תכשירים אלטרנטיביים

גלולות

גלולות למניעת הריון:

מטרת מאמר זה, להבהיר על קצה המזלג את אמצעי המניעה שנקרא גלולות למניעת הריון. אין להשתמש במאמר זה כתחליף לביקור והתאמת גלולות אינדיבדואלי ע"י רופא נשים/גניקולוג.
את המאמר בחרתי לבסס על מספר מאמרים/מחקרים בנושא שפורסמו באינטרנט ע"י מומחים בארץ ובחו"ל לנושא, והוא נועד לכל אלו המבקשים לדעת קצת יותר על הגלולות ואופי השימוש בהן. בכוונה לא ציינתי את שמות הגלולות בכדי למנוע מהמשתמשות ללכת סתם כך לבית מרקחת ולבקש מהרוקח גלולות שעלולות לא להתאים.

מהן גלולות בעצם ?

גלולות למניעת הריון הינן אמצעי מניעה המכיל בהרכבו את שני הורמוני המין פרוגסטרון ואסטרוגן; שילוב שני ההורמונים בגלולה עוזר להקניית הגנה כמעט מושלמת בפני הריון – כאשר היעילות והאחריות על נטילת הגלולות באופן קבוע מוטלת על המשתמשת. שני הרכיבים ההורמונליים הנ"ל, מונעים את הביוץ. על מנת שיתרחש ביוץ יש צורך בעלייה חדה ופתאומית של הורמון הנקרא LH ובעברית-הורמון הביוץ. הורמוני הגלולה הנכנסים לגוף מדי יום בכמות מעטה לא מאפשרים את התפרצותו של הורמון הביוץ וכך למעשה נמנע הביוץ. הורמוני הגלולה מאפשרים צמיחתה של רירית הרחם ותומכים בה. אולם לאחר 21 יום,כשמפסיקים את נטילת הגלולות רירית הרחם מתחילה לנשור וזה למעשה חיקוי של הוסת –והדימום החודשי.

כיצד בעצם להתחיל ?

כפי שציינתי בהתחלה, את הגלולות ניתן לקבל רק לאחר בדיקה של רופא/ת נשים והתאמת הגלולות באופן אישי – תוך התחשבות במצבה הבריאותי של האישה הנוטלת אותן.
המרכיבים המסייעים לאותם הרופא/ה לקבוע אילו גלולות להמליץ – מסתמכים על אורח החיים של האישה (כזה שעלול לגרום לה לשכוח ליטול את הגלולות במרווח זמן קבוע או שאינו כזה), האם היא מעשנת או לא, סוג העור שלה (עור שמן או יבש) ועוד. באופן עקרוני, הגלולות אינן שונות זו מזו באופי פעולתן וביעילותן, כולן מונעות ביוץ ומשנות את ריר צוואר הרחם, וריר הרחם – אך הן שונות בהשפעתן על נשים, להן אורח חיים שונה, בריאות שונה וכיו"ב.
מובן שהרופא/ה אינם מסתמכים רק על אורח חיים ודברים תיאורטיים – כחלק מהתאמת הגלולה, הרופא/ה יבצע בדיקה גניקולוגית שתכלול משטח PAP (משטח של רירית צוואר הרחם), בדיקת רגישויות המסתמך גם על עבר רפואי של הנבדקת, על מנת למנוע ככל האפשר תופעות לוואי לא רצויות.

חשוב לציין כי הגלולות אינן מקנות הגנה מפני מחלות מין המועברות כתוצאה של מגע מיני; על מנת לסייע בהגנה בפני מחלות מין (לרוב כאשר בן הזוג אינו קבוע) יש לשלב אלמנטים נוספים של הגנה כמו קונדום ו/או חומר קוטל זרע.

סיכונים ותופעות לוואי

שימוש בגלולות משנה במידת מה את כמויות ההורמונים בגוף ולכן עלולות להווצר תופעות לוואי השונות מאישה לאישה ובמצבים שונים. לעיתים כשמתחילים להשתמש בגלולה יעבור פרק זמן מסוים עד שהגוף "יתרגל" אליה – ועל כן עלולות להיות בחילות/שלשולים/הקאות שיחלפו בהמשך. כמו הבחילות, עלולה להופיע תופעת גודש מסוים בשדיים שיחלוף מאוחר יותר. במידה והאישה נוטלת תרופות נוספות – חובה עליה לדווח לרופא/ה על מנת שיקח אותן בחשבון, בכדי שיעילות הגלולה לא תפגם ובכדי שלא יגרמו נזקים.

כיצד נוטלים את הגלולות באופן קבוע ?

כאשר סוף סוף נקבע סוג הגלולה אותה יש לקחת וקיבלנו את המרשם המיוחל מהרופא – יש לגשת לבית המרקחת ולרכוש את החפיסה המתאימה. החפיסות נחלקות לשני סוגים – הראשונה מכילה 21 גלולות + 7 גלולות דמה (הסבר בהמשך) והשניה – מכילה רק 21 גלולות. בטח שאלתן את עצמכן מה ההבדל ? – ובכן – בחבילה הראשונה – (סה"כ 28 גלולות, מתוכן 7 דמה) – נלקחות הגלולות כשגרה יומית 21 יום, ביום ה-22 (עד ה-28), ממשיכים לקחת גלולות – אך רק את גלולות הדמה (שאינן עושות כלום פרט להמשך השגרה); בחפיסה בת ה-21 הגלולות – אחרי היום ה-21 מפסיקים לקחת גלולות (הפסקת שגרת הלקיחה) ומתחילים שוב עם הופעת המחזור מחדש. בהפסקה השבועית הזו שנוצרה,יתרחש דימום קל הדומה למחזור הנמשך כ-3-4 ימים לערך.
את הגלולה יש לקחת יום ביומו כל 24 שעות ולכן על מנת להמנע מטעויות של שכחה, רצוי ליטול את הגלולה היומית בנוסף לפעולה שגרתית הנעשית אף היא ביום יום; למשל – צחצוח שיניים לפני יציאה לעבודה – שיטה זו עוזרת ומיעלת את לקיחת הגלולות במועדן, ללא צורך מיוחד בזכרון.
את החפיסה הראשונה יש להתחיל מהיום הראשון של המחזור ולהמשיך 21 ימים.כ-3 ימים לאחר ההפסקה יתרחש דימום. 7 ימים לאחר ההפסקה יש להתחיל את החפיסה השניה.

אופס… אם חלילה שכחנו לקחת ?

קורה שלפעמים שוכחים לקחת… אנחנו סה"כ בני אדם… מה עושים ? – אם לא עברו 12 שעות מהשעה הקבועה יש ליטול מיד גלולה ולהמשיך כרגיל. אם עברו יותר מ-12 שעות יש לוותר על הגלולה היומית ולהמשיך כרגיל ביום שלמחרת. באותו החודש רצוי להשתמש באמצעי הגנה נוסף ,כמו קונדום. אם נוצר מצב בו האישה שוכחת ליטול גלולות באופן תדיר – עליה להחליט אם להמשיך ליטול גלולות (ולקחת סיכון בעצם שכיחת נטילתן) או לעבור לאמצעי מניעה אחר שיתאים לה יותר ויסייע לה במניעת הריון.

יתרונות בשימוש בגלולה

– מניעת הריון באופן יעיל מאוד – קרוב מאוד ל-100%
– הסדרת המחזור, הפחתה בכאבי המחזור והביוץ
– ניתן לקיים יחסי מין באופן תדיר במהלך נטילת הגלולה, ללא חשש וללא תלות באמצעי מניעה זמינים (נוספים) באותו הזמן.

חסרונות בשימוש בגלולה

– הקפדה על נטילה קבועה ומסודרת של הגלולות
– דימומים, בחילות ותופעות לוואי נוספות

ולבסוף – סיכום

הגלולות נתפסות כאמצעי מניעה יעיל מאוד ובטוח, אך יש להתחשב במגבלותיו ולתופעות הלוואי והסיכונים הכרוכים בו. מומלץ תמיד וללא דיחוי להוועץ ברופא/ה נשים לקבלת המידע המירבי ואופן השימוש בגלולות מסוג זה או אחר. המלצתי האישית לנשים צעירות ולנערות, לא להתחיל מיידית בשימוש בגלולות (אלא אם בן הזוג אינו קבוע ואז מומלץ להשתמש גם באמצעי מניעה היעילים גם כנגד מחלות מין); אם בן הזוג קבוע וטרם השתמשתם בגלולות – מומלץ להתחיל לקיים יחסי מין תוך שימוש בקונדום; בשלב מאוחר יותר מומלץ לפנות לרופא/ה הנשים לצורך מעבר לשימוש בגלולות וללא אמצעי מניעה נוסף (כמו כן מומלץ להחמיר ולהבדק בדיקת כנגד איידס).

תנוחות בחוץ

תמיד שמענו על הנפלאות של סקס בחוץ. אולי זו תחושת הסכנה שהופכת את הפעילות למרגשת כל כך.
אנו רק נציג לכם מה אפשר לעשות. אם תתפסו זה על אחריותכם המלאה!
הכלל הראשון הוא למצוא מקום בו לא ניתן לראות אותכם.
הכלל השני המיקום חייב להיות בחוץ.
בגלל החשש להיחשפות ברוב התנוחות מומלץ להגיע למקום בלבוש נוח לחדירה. האישה יכולה לבוא בשמלה או חצאית קצרה (תחתונים הם המלצה בלבד). הגבר יכול ללבוש תחתונים אם פתח הצצה ומכנסיים עם ריצרץ או כפתורים.
רוב התנוחות הן בעמידה או הישענות אך בחלק מהמקרים ניתן לאלתר ישיבה ואפילו שכיבה.

בשירותים ציבוריים
מומלץ לבחור שירותים נקיים (ברוב בתי המלון יש כאלה)
משום מה, כשגבר נתפס בשירותי נשים יש בלגן, צעקות ואנשי ביטחון, אך כשאישה נתפסת בשירותי גברים יש חיוכים גיחוכים ומחליקים את זה הלאה. אז תבחרו בשירותי הגברים. הגבר יכול להיכנס לפני זה ולבדוק שהשטח פנוי (ונקי) ורק אז לקרוא לאישה.
אתם יכולים להיכנס לתא ולנעל אותו שם אפשר גם להתפשט לגמרי ולבצע כל תנוחה שהצפיפות מאפשרת (דרך אגב שירותי נכים מרווחים יותר). אם אתם מחפשים ריגושים וסכנה אתם יכולים להשאיר את הדלת פתוחה או בכלל לא להיכנס לתא. (המראה מול הכיור יכולה להוסיף הרבה לתנוחה).

בים
את הים נחלק לשניים.
התנוחה הראשונה היא בחוף מבודד. אפשר בשעות השקיעה, רצוי להביא שמיכה, שתייה אוירה רומנטית. מתפשטים ומתפלשים בחול ערומים. סקס בחול לא תמיד נוח אבל חוויה מעניינת משם אפשר להיכנס למים ניתן לעשות את זה במקום בו המים פוגשים את החול הגלים יוסיפו לכם המון לחוויה.
התנוחה השניה היא בחוף רחצה ציבורי. נכנסים למים (לבושים) שוחים קצת לעומק, רחוק משאר המתרחצים, ושם חולצים איברים מבגדי הים. רצוי לא להוריד את בגד הים אלה רק להטות אותו הצידה, הים סוחף דברים בקלות וזה לא חוויה נעימה לרוץ לחוף מלא אנשים ולחפש מגבת להסתתר מאחוריה.

בריכה

גרסה משופרת של הים. וגם היא מחולקת לשניים:
התנוחה הראשונה היא בבריכה פרטית. הסכנה שם פחות גדולה (רק מהשכנים) אבל זה בחוץ והיינו חייבים לצין את זה.
התנוחה השניה היא כבר יותר מעניינת. בריכה ציבורית. כאן האתגר קשה ולא מומלץ למתחילים. רחצה לילית יכולה לשפר את התנאים אבל לא תמיד. אם הבריכה עמוסה אז תשכחו מזה אבל אם מצאתם פינה שקטה, פשוט תתחבקו ותתנשקו כאילו כלום לא קרה. אם אתם רואים שהכל בסדר שלפו את האיבר של הגבר וללא הורדת בגד הים של האישה (מהצד) החדירו אותו. אתם חייבים לשמור אל איפוק מסוים, יש סיכוי גדול שהמציל יבוא אליכם כשהוא ישמע "אוי.. כן..כן… אתה גדול".

בגינה
וכמו שהתרגלנו עד כה, גם כאן נחלק את התנוחה לשתיים:
הראשונה והקלה היא בגינה הפרטית. כמו בבריכה הפרטית הסכנה כאן קטנה אך עדיין מהנה מאוד.
התנוחה השניה קצת יותר מענינת. הגינה הציבורית. בגינה הציבורית ניתן למצוא שיח גדול שיסתיר וגם ניתן להגיע בשעות מאוחרות בהן בדרך כלל הגינות ריקות. ניתן למצוא ספסל ציבורי נידח בפארק הירקון, הגבר ישב לאחר שהוא חילץ את איברו והאישה יושבת עליו.

חצר אחורית
בעיר הגדולה לא תמיד ניתן למצוא גינה ירוקה או חצר פרטית.
תנוחה זו מיועדת לעירוניים.
בכל גוש בתים ניתן למצא חצרות אחוריות, לפעמים הן משמשות כחניה לדירי הבית ולפעמים הן סתם נטושות. מומלץ להגיע בשעות המאוחרות מחשש לפגישה בילדים או בדיירים.

מאחורי גדר ברחוב

גרסה משופרת של החצר האחורית. במקרה זה אנו משתמשים בחצר הקידמית של בית הדירות או הבית הפרטי. אנו נשען אל אותה גדר הפונה לרחוב. רצוי שהגדר תהיה אטומה לחלוטין ומספיק גבוהה כל שרק החלק העליון של הגוף יציץ החוצה.
האישה יכולה להישען על הגדר כך שהגבר יוכל לחדור מאחור.

תא הלבשה בחנות בגדים

תנוחה זו לא ניתנת לביצוע בכל תא הלבשה. בחיפוש אחרי תא ההלבשה המושלם אתם צרכים לקחת בחשבון שהתא יהיה סגור לחלוטין גם בחלק התחתון והכניסה אליו לא גלויה לחלוטין (כך שהמוכרים לא יתפסו אותכם) הנועזים בניכם יכולים לבחור בתא ללא דלת (וילון) וזהירות מבתי כולבו גדולים (מערכת ביטחון מוגברת). בתא ניתן להגשים כל תנוחה בתנאי שהמקום מאפשר, ברוב תאי ההלבשה יש מראה – נצלו את זה.

דיסקוטק

ריקוד תמיד היה מקדם ארוטי גדול. נצלו את הצפיפות הגדולה בדיסקוטק. רצוי שהאישה תלבש מיני וכמה שיותר קצר כך יותר טוב, וכמובן שתחתונים הם מחוץ לתחום. בזמן הריקוד ניתן לשחרר את איברו של הגבר ולעבור לריקוד קרוב יותר. לא מומלץ לרקוד בפראות, תנועות קלות והמון חיבוקים, ישמרו את האיבר במקומו. במידה ואתם לא מצליחים ניתן לפנות לשירותים של המועדון ולחכות בתור שם.

חדר מדרגות

אזור מבודד ורגיש זה בעל מיבנה משופע שמאפשר לבעלי הדמיון הרחב ליצור כמה תנוחות מאוד מעניינות. הסכנה הגדולה ביותר היא בבנין דירות קטן ללא מעלית. בבניין דירות עם מעלית הקומות הגבוהות הן בטוחות יותר ובכל הבניינים החדשים חדר המדרגות נפרד מהכניסה לדירות ובדרך כלל סגור בדלת כך שהמקום ממש בטוח (כמעט כמו בתוך הדירה).

מעלית

מקום הוליוודי לחלוטין. כולנו כבר ראינו סרטים בהם הגיבורים הפסיקו את המעלית כדי לספק את ייצרם. אם בחרתם להגשים סצנה זו לא תמיד כדאי לתקוע את המעלית. חלק מהבניינים מחזיקים אנשי תחזוקה מהירים. בנין מגורים רגיל בשעות הלילה גם יכול לספק את היצר. וכמובן לנועזים שביניכם המציאו את המעליות השקופות.

חניון של קניון
כל מי שראה את הסרט הארוטי של מדונה זוכר את הסצנה של החניון. בחניון תת קרקעי הרבה יותר קל למצוא פינות מבודדות וחשוכות. אתם יכולים לצאת ממסעדה בקניון המקומי ובדרך לאוטו לספק את יצרכם המיני.
מומלץ לא להישען על מכוניות עם אזעקות!!

מרפסת ברחוב ראשי

מתי בפעם האחרונה שהלכתם ברחוב העיר הסתכלתם על המרפסות של הבתים?
במידה ומול המרפסת שלכם יש בית דירות מומלץ לבצע את התנוחה בשעות החשיכה. אבל אם המרפסת או החלון הגדול ממוקמים מול נוף מרהיב. תנוחת העמידה וחדירה מאחור תאפשר לשני בני הזוג להנות מנוף וסקס ביחד.

"רק עם אופנוע…"
קחו את האופנוע שלכם לטיול במקום מבודד בדרום הארץ (אפשר גם בצפון) פנו לדרך שולית ומבודדת ועשו זו בטבע.
אפשר להישאר על האופנוע, הגבר ישב על האופנוע כשאיברו חשוף ועומד והאישה תתיישב עליו. תנוחה זו יכולה להתבצע כשהזוג יושבים פנים אל פנים או כששניהם מסתכלים לאותו כיוון. אפשר אפילו לשחק את המשחק "אסור לגעת באדמה".
ושוב פיתוח מתקדם לנועזים: התנוחה היא ששניהם מסתכלים לאותו כיוון, האופנוע מותנע לאחר החדירה והאישה שולטת בנהיגה (לא מומלץ לאופנוע מהלכים). במידה והאישה מרגישה שהיא מתקרבת לאורגזמה מומלץ לעצור את האופנוע.
(שוב נזכיר תנוחה זו היא על אחריותכם המלאה!!!).

תנוחות בעמידה

הרמה מלאה
תנוחה זו היא עבור האתלטים שבחבורה.
הגבר מרים את האישה כך שהיא נתמכת על ידי גופו.
האישה מחבקת בחוזקה את הגבר.
במקרה הצורך, קיר יכול לשמש כתומך.
הגבר חייב לשמור על שיווי משקל לכל אורך הזיון.

פנים אל מול פנים
תנוחה זו עובדת טוב בתנאי ששני בני הזוג הם באותו גובה.
בתנוחה זו יש חיבור טוב בין שני אברי המין אך החדירה היא לא כל כך עמוקה.
דרך טובה לשפר את החדירה היא להעמיד את האישה גבוה יותר בעזרת מדרגה, דפי זהב או הרמה.
מומלץ להשתמש בקיר לתמיכה. תנוחה זו יכולה לשמש זוג חסר סבלנות שהוכה על ידי התשוקה.

כניסה אחורית
תנוחה זו טובה לסקס מהיר, כל שאתם צרכים לעשות הוא להיפטר מהלבוש התחתון ולחדור.
האישה נשענת על מקום או רהיט קרוב והגבר נעמד מאחוריה ומושך אותה לעברו עד לחדירה מאחור.
השענות קדימה תקל על החדירה ותשפר את עומקה.
הגבר יכול לכופף את בירכו כדי לצמצם את הפרשי הגבהים.
ידו של הגבר ושל האישה פנויות לגמרי כל התנוחה כך שהם יכולים לגרות של שדיה ואת הדגדגן בזמן החדירה.

האישה מתכופפת קדימה
תנוחה מתקדמת של התנוחה הקודמת. בתנוחה זו החשיבות היא על התכופפות מלאה של האישה.
תנוחה זו מומלצת לחדירה עמוקה וקלה. לגבר יש חופש פעולה מוחלט. כמו כן תנוחה זו מספקת גירוי חזק לקיר החיצוני של הנרתיק.

מבוא לתנוחות

שיעור זה מתייחס ליחסי מין בין גבר לאישה.

עד כה בכל השעורים דיברנו על הכל חוץ מחדירה. אז בשיעור זה נעסוק רק בחדירה.

הרעיון הכללי פשוט למדי:
על פי המילון, יחסים מיניים כוללים חדירה, כל מה שלמדנו עד כה, הוא חלק מוסף ונפלא של היחסים. אך בשעור זה נתרכז בתנוחות שיגבירו את ההנאה שלכם.

בזמן קיום יחסי המין קורים מספר דברים במקביל.
על מנת שהחדירה לאישה תהיה נינוחה ומהנה, הכוס צריך להיות רטוב, ניתן להשיג את אפקט הרטיבות במספר דרכים: אחת מהן ללקק את הדגדגן ואת השפתיים
החיצוניות של הכוס, ללטף את אותם איברים בתנועה סיבובית. בדרך כלל, מפעולות אלו ישתחררו נוזלים מהנרתיק של האשה.
הגירוי המיני שאנו חשים אוגר בתוכו מתח מיני שמשתחרר ברגעי השיא של יחסי המין.
גברים, לרוב, יגמרו בשלב כלשהו של החדירה, נשים, לעיתים יגמרו בעת החדירה ולעיתים לא.
כאשר אנו גומרים אנו חשים הנאה גדולה, וכל אחד מאיתנו מבטא את ההנאה בדרך שלו.
אצל הגברים יותר קל להבחין האם הוא גמר, כי כאשר הם גומרים נפלט מהזין שלהם נוזל לבנבן – אותו נוזל שמכיל את כל אותם זרעונים שמסוגלים לגרום להריון.

בשיעורים על תנוחות קיבצנו עבורכם מספר תנוחות וקצת הסברים טכניים כדי לחסוך מבוכה ובעיות הבנת הנקרא (או בעיות תרגום והסבר) הוספנו לחלק מהתנוחות גם תמונות המתארות את התנוחה.
נכון שאין אנו מעונינים להפוך לאתר פונוגרפי אך כדי להפיק את המקסימום משעור זה מצאנו את הצורך להמחיש בתמונות. (תמונה שווה אלף מילים).

תנוחות – האישה למעלה

היתרונות של תנוחות אלו:
הגבר פאסיבי יחסית.
האישה שולטת במהירות ובעומק החדירה.
האישה בוחרת את התנועה, כלומר, למעלה-למטה, תנועה
סיבובית או קדימה ואחורה.
תנוחות אלו בדרך כלל מעכבות את האורגזמה אצל הגברים.
ברוב תנוחות אלו, יש גירוי מוגבר של הדגדגן, הדבר
המאפשר אורגזמה בזמן החדירה, לנשים שבד"כ לא גומרות
מחדירה בלבד.
כמו כן, תנוחה זו מומלצת לנשים בהריון, גברים עם כרס
גדולה וגברים עם לב חלש.

מיסיונרית הפוכה
אותה תנוחה מוכרת, רק שהאישה היא למעלה. תנוחה זו
מאפשרת לאישה לעלות ולרדת על הזין של בן זוגה, כמו גם
לנוע קדימה ואחורה כדי להגביר את הגירוי על "קיר"
הנרתיק ועל הדגדגן.

על הברכיים
האישה שוכבת על הגבר כשירכיה מקיפות אותו, בעזרת
עליה וירידה על הברכיים מגבירה האישה את הנאתה והנאת
בן-זוגה.

ישיבה הפוכה
האישה יושבת (לא בכל משקלה!) על הזין של בן זוגה
השוכב, כשגופה פונה לכיוון רגלו.
בדרך זו זווית החדירה מוסיפה הנאה מרובה.
לאישה קל יותר לפנטז מאחר והיא לא רואה את פניו.
במקביל לחדירה, יכולה האישה לענג את עצמה בעזרת
ידיה.

תנוחת הצפרדע
הגבר שוכב על גבו ורגליו מפוסקות מעט.
האישה שוכבת על בן-זוגה כך שרגליה נמצאות מעל רגליו
וכף הרגל שלה לוחצת על כף רגלו.
היא יכולה בעזרת ידיה וכפות רגליה לעלות ולרדת.
תנוחה זו מאפשרת לאישה לשפשף את נרתיקה על מפשעו
על מנת להשיג גירוי ממושך.

לשכב בין רגליו
הגבר שוכב בפיסוק רגליים, האישה שוכבת מעל הגבר
כשהזין של הגבר לחוץ בין ירכיה התנועות בתנוחה זו קצת
מוגבלות, אבל, קיים גירוי של גוף הזין על הדגדגן.
תנוחה זו מומלצת על מנת לשמור על האינטימיות גם לאחר
שגומרים.

תנוחת ה X
האישה יושבת על הגבר פנים אל פנים. לאחר החדרת הזין
היא רוכנת אחורה לגמרי, עד שראשה נמצא בין רגליי הגבר
המפושקות. גם ראש הגבר ימצא בין רגלי האישה. כך גופם
יוצר את האות הלועזית X . בני הזוג יכולים להישען על כפות
הידיים או המרפקים.
תנועות פיתול איטיות יחזיקו את זקפתו של הזין וישמרו את
המשגל על "אש חלשה" לזמן מה.
תנוחה מומלצת לזיון ממושך.

תנוחות בישיבה

היתרונות של תנוחות אלו:
הגבר פאסיבי יחסית.
האישה שולטת במהירות ובעומק החדירה.
האישה בוחרת את התנועה, כלומר, למעלה-למטה, תנועה
סיבובית או קדימה ואחורה.
תנוחות אלו בדרך כלל מעכבות את האורגזמה אצל הגברים.
ברוב תנוחות אלו, יש גירוי מוגבר של הדגדגן, הדבר
המאפשר אורגזמה בזמן החדירה, לנשים שבד"כ לא גומרות
מחדירה בלבד.
כמו כן, תנוחה זו מומלצת לנשים בהריון, גברים עם כרס
גדולה וגברים עם לב חלש.

מיסיונרית הפוכה
אותה תנוחה מוכרת, רק שהאישה היא למעלה. תנוחה זו
מאפשרת לאישה לעלות ולרדת על הזין של בן זוגה, כמו גם
לנוע קדימה ואחורה כדי להגביר את הגירוי על "קיר"
הנרתיק ועל הדגדגן.

על הברכיים
האישה שוכבת על הגבר כשירכיה מקיפות אותו, בעזרת
עליה וירידה על הברכיים מגבירה האישה את הנאתה והנאת
בן-זוגה.

ישיבה הפוכה
האישה יושבת (לא בכל משקלה!) על הזין של בן זוגה
השוכב, כשגופה פונה לכיוון רגלו.
בדרך זו זווית החדירה מוסיפה הנאה מרובה.
לאישה קל יותר לפנטז מאחר והיא לא רואה את פניו.
במקביל לחדירה, יכולה האישה לענג את עצמה בעזרת
ידיה.

תנוחת הצפרדע
הגבר שוכב על גבו ורגליו מפוסקות מעט.
האישה שוכבת על בן-זוגה כך שרגליה נמצאות מעל רגליו
וכף הרגל שלה לוחצת על כף רגלו.
היא יכולה בעזרת ידיה וכפות רגליה לעלות ולרדת.
תנוחה זו מאפשרת לאישה לשפשף את נרתיקה על מפשעו
על מנת להשיג גירוי ממושך.

לשכב בין רגליו
הגבר שוכב בפיסוק רגליים, האישה שוכבת מעל הגבר
כשהזין של הגבר לחוץ בין ירכיה התנועות בתנוחה זו קצת
מוגבלות, אבל, קיים גירוי של גוף הזין על הדגדגן.
תנוחה זו מומלצת על מנת לשמור על האינטימיות גם לאחר
שגומרים.

תנוחת ה X
האישה יושבת על הגבר פנים אל פנים. לאחר החדרת הזין
היא רוכנת אחורה לגמרי, עד שראשה נמצא בין רגליי הגבר
המפושקות. גם ראש הגבר ימצא בין רגלי האישה. כך גופם
יוצר את האות הלועזית X . בני הזוג יכולים להישען על כפות
הידיים או המרפקים.
תנועות פיתול איטיות יחזיקו את זקפתו של הזין וישמרו את
המשגל על "אש חלשה" לזמן מה.
תנוחה מומלצת לזיון ממושך.

תנוחות – הגבר למעלה

התנוחה המיסיונרית
תנוחה זו, המוכרת לכל, נחשבת לקלאסיקה של כל התנוחות.
האישה שוכבת על הגב והגבר שוכב מעליה. פנים אל מול
פנים..
התנוחה מאפשרת לגבר שליטה מלאה בפעילות, אך
תנועותיה של האישה מוגבלות.
הקירבה הגופנית המלאה מאפשרת קירבה אינטימית גדולה.
תנוחה זו מאפשרת גישה נוחה של הזין וחדירה עמוקה.
הגבר יכול להשתמש בלשונו ופיו כדי לענג את האישה באזור
האוזניים, הצוואר והפה.
החסרון של תנוחה זו הוא השגרתיות שכובשת אותה
במהירות.
ולכן, מפורטות בהמשך וריאציות שיגוונו לכם את התנוחה.

הרמת הישבן
שיפור של התנוחה המיסיונרית שמטרתה להקל על החדירה
ולאפשר לזין לחדור עמוק יותר.
הניחו כרית מתחת לירכה של האישה, כמו כן תנועות האגן
הירכיים של הגבר יגדלו את הגירוי הנרתיק.

הרמת הרגלים
עוד גרסה משופרת של התנוחה המיסיונרית. בזמן החדירה
האישה מרימה את רגלה. דבר זה מעמיק את החדירה.
נשים רבות מוצאות את תנוחה זו, נוחה יותר מהתנוחה
המיסיונרית.
הרמת הרגלים תלויה בגמישות האישה אין צורך לבצע חיקוי
מושלם של התמונה.

רגלים על הכתפיים
תנוחה זו היא עוד שיפור והפעם משמעותי של התנוחה
המיסיונרית. ושל תנוחת הרמת הרגליים.
בתנוחה זו האישה מרימה את רגליה, ומניחה אותם על
הכתפיים של בן-זוגה.
יש לזכור, תנוחה זו אפשרית בתנאי שהאישה גמישה מאוד,
מומלץ לוודא שהאישה מספיק רטובה לפני החדירה.

מפלסים שונים
האישה שוכבת על קצה המיטה, מגביהה ומפסקת את רגליה.
הגבר עומד על ברכיו, על הרצפה (רצוי על כרית), כך שהזין
חודר בצורה מאוזנת לכוס.
במידה והאישה שוכבת על שולחן או על כל משטח גבוה אחר
יכול הגבר לעמוד בזמן החדירה.
בתנוחה זו יש לאישה שליטה מלאה על הקצב ועומק החדירה
כמו גם לגבר.

חיבוק רגלים
שיפור נוסף לתנוחה המיסיונרית.
האישה מחבקת באמצעות רגליה את הגבר. כאשר האישה
מחבקת בחוזקה את בן זוגה הנאתו מתחזקת.
"ה"חיסרון" של תנוחה זו – גברים עלולים לגמור מהר מידי.

הצמדת רגלים
שוב שיפור לתנוחה המיסיונרית – הפעם האישה מצמידה את
ירכיה ביחד כך שהיא עוטפת את הזין בנרתיק. זווית החדירה
שנוצרת מגדילה את גירוי הדגדגן.

תנוחות לאורלי

על הגב
תנוחה בסיסית ביותר, בן/ת הזוג שוכב על הגב בזמן שבן/ת זוגו "מתעסק/ת" עם איברו/ה.

69
כולם מדברים אליה, כולם שמענו עליה, אבל האם היא כזו נפלאה כמו השמועות? תנוחה זו קיבלה את שמה כי תנוחות הגוף של בני הזוג מזכירים את המספר 69 הראש של הגבר נמצא בין רגלי האישה ואילו הראש של האישה נמצא בין רגלי הגבר.
תנוחה זו מאפשרת לבצע מין אורלי הדדי באותו הזמן.
תנוחה זו יכול לבצע זוג הטרוסקסואלי או זוג הומוסקסואלי.
החיסרון הגדול של התנוחה מתגלה מהר מאוד, כדאי לענג בן/בת זוג במין אוראלי דרושה מידה מינימלית של ריכוז, מידה זו נעלמת לפני ובזמן האורגזמה ומקשה על התפקוד ההדדי. כך שמי שמתקרב לאורגזמה כבר מתקשה להתרכז באיבר של בן/בת זוגו.ניתן גם לבצע תנוחה זו על הצד (לשכב זה בצד זה) למרות שזה מסבך את העיניינים.

תנוחת 34 וחצי
אלתור מחדר המיטות הלסבי שיכול להתאים לכל זוג, התנוחה דומה ל69 רק שמי ששוכב למעלה אחראי על ליקוק/מציצה, בזמן שזה ששוכב למטה מענג/ת את אזור העכוז בלבד.

הכיסא
בעל/ת השמחה יושב/ת על כיסא בזמן שבן/ת זוגו יושב/ת על הברכיים לפניו (מומלץ לשים כרית על הרצפה כדאי לא להרוס את הברכיים).ניתן להחליף את הכיסא בספה, שולחן או מיטה.

בעמידה
בניגוד לתנוחת הכיסא כאן בן/ת הזוג הפעיל לא חייב לכרוע על הרצפה, אלה יכול להיעזר בכיסא או בקצה המיטה. בדרך כלל יעדיף בן/ת הזוג השני להישען על קיר.

תנוחת הכלב
הגרסה האורלית לתנוחה המוכרת, נוחה יותר עבור האישה.
בת הזוג "עומדת על ארבע" כך שהיא נשענת על בירכיה ועל ידיה. בן/ת זוגה כורע מאחור.

לשבת על
בתנוחה זו בן/בת הזוג הפעיל שוכב ומעל ראשו יושב/ת בן/ת הזוג. תנוחה זו מומלצת יותר לעינוג האישה, מכוון שגבר בזמן האורגזמה נוטה לדחוף את איברו עמוק יותר ועלול לגרום לחנק.במידה והאישה לא מעניינת שהגבר יגמור באזור הפנים, יוכל הגבר לעבור בקלות לאזור השדיים ולגמור שם.

לשבת הפוך על
אותה התנוחה כמו לשבת על, רק הפעם פונה היושב/ת לכיוון השני. תנוחה זו מאפשרת לעבור בקלות לתנוחה 69 או להגיע לתנוחה זו ממנה.

תנוחת הכלב 2
ואריציה זו מאפשרת גם לגבר ליהנות מתנוחה זו.
בן/ת הזוג ה"מקבל/ת" יכרע על ארבע בזמן שבן/ת זוגתו תשכב כשראשו/ה מתחת.

הרמת ישבן
גם תנוחה זו נועדה יותר לנשים, האישה שוכבת על גבה בזמן שבן/ת זוגה מגביהה את ישבה בעזרת ידיו/ה.
פעולה זו מאפשרת לו/ה גישה יותר נוחה.

עבודה עצמית
גם זה אפשרי אבל רק לגמישים ביותר

תנוחות להרפתקנים
וכמו בכל סוג של תנוחות גם כאן אפשר למצוא כמה תנוחות שהן מאוד לא נוחות אבל מצטלמות נפלא…

לגלח לה

שלום לכל הנשים והגברים שאוהבים לעזור לנשותיהם.
לפני שנתחיל נזכיר לכן שאנו עומדים לעבוד באזור עדין מאוד ופגיע ביותר, והעובדה שאנו מחזיקות ביד סכין גילוח רק מגבירה את הסכנות. אז בכל לשון של בקשה…זהירות!

במידה ושיערך ארוך מומלץ להתחיל עם מספרים או מכונת גילוח לשיער. ולהוריד כמה שיותר מאורכו של השיער.
פעולה זו תקל לנו על העבודה בהמשך.

בד"כ רצוי להשתמש בסבון/ שמפו/ מרכך שער או כמובן קצף גילוח.
המטרה של הסיבון/ הקצף היא לרכך את העור ולהחליק את השערות.
אם את בוחרת לא לעשות את הגילוח באמבטיה, תשתמשי במגבת רטובה חמימה הניחי אותה למספר דקות על המקום המיועד לגלוח.

אם את משתמשת בקצף הגילוח. בדקי טוב את הקצף איתו את משתמשת.
יש סוגים שונים המסווגים על פי רגישויות העור.
במידה ועורך רגיש את חייבת את הסוג הרגיש ביותר. הדבר האחרון שאת רוצה זו תגובה עור לקצף גילוח באזור עדין זה.
אחרי שבדקנו את הקצף נתחיל למרוח אותו, ונדאג לכסות את כל האזור אותו אנו רוצות לגלח. (אתן יכולות לתת לגברים לעשות את הפעולה הזו, מותר להנות מהגילוח :). שפשפו את הקצף על העור כדי ליעל את הפעילות שלו. מומלץ לא להכניס קצף גילוח לנרתיק, פעולה זו עלולה לגרום לאי נוחות.
הסכנה בקצף גילוח היא שהוא עלול להסתיר. לכן, כדאי לא להגזים בכמות ולוודא היטב מה מגלחים.
הסכין – קחו סכין חדשה! במיוחד אם זו הפעם הראשונה שלך.
יש מספר סכינים באופן עקרוני, אין הבדל בין סכינים לנשים וסכינים לגברים פרט למחיר (הסכינים לנשים יקרים יותר).
תדאגי שהסכין שאת בוחרת יהיה לך נוח לאחיזה.
ועכשיו….לגילוח. תשתדלו להישאר רגועות ולזוז כמה שפחות, במיוחד אם אתן מפקירות את הסכין אצל בן הזוג שלכן. כל תנועה פתאומית עלולה להשאיר סימן.
בחרו נקודת התחלה הצמידו את הסכין…ולהתראות לשערות.
מידי פעם מומלץ לשטוף את הסכין במים כדי לנקות את השער שנתפס שם.
ושוב זהירות במקומות הרגישים.

אחרי הגילוח נגבי את האזור במגבת רטובה במים חמים, עכשיו את יכולה לראות את כל האזורים שפספת ואת כל האזורים הפחות חלקים. תעברי אליהם בשנית עם הסכין.

לאחר הגילוח את יכולה להשתמש בקרם לחות כדי לרכך את המקום.

אם זהו הגילוח הראשון שלך, יתכנו תגובות של העור.
זו הפעם הראשונה שהוא נחשף ועלול להיות רגיש. ככל שהזמן יעבור כל הוא יתרגל לשינוי.
תחושות גירוד עלולות להיווצר במגע עם לבוש או כשהשער מתחיל לגדול, אבל לכל אחת זה משפיע אחרת, יש נשים שלא חוזרות לגילוח יותר לעולם, ויש כאלו שללא יתנו לשער לחזור לשם. כל אחת וטעמה האישי.

אוננות לגבר

לפני שנציג את הטכניקות לאוננות אצל גברים יש לזכור שבניגוד לנשים שיכולות לאונן היכן שהן רק רוצות ואף אחד לא ידע על זה לגברים יש שתי בעיות. הראשונה היא שכאשר לגבר יש זקפה קשה מאוד להסתיר את זה.
והבעיה השניה היא שבמהלך האורגזמה מתקיימת פעולת ה"שפיכה" והזרע יוצא החוצה, זרע זה משאיר כתמים כשהוא מתייבש.
כך שרוב הגברים יאוננו רחוק מעיני אנשים אחרים ובדרך כלל בסביבה בה הם יכולים להתנקות מהר. זו אחת הסיבות שחדרי אמבטיה ושירותים מאוד מקובלים כמקומות אוננות לגברים.

הטכניקות:

ביד אחת:
הגבר מלפף את ידו סביב הזין כך שכל האצבעות מכסות את האיבר.
ובתנועות של למעלה ולמטה יוצר את הגירוי הדרוש. זוהי טכניקה פופולרית ונפוצה ביותר.

שתי ידיים:
בטכניקה זו אנו נעזרים בשתי הידיים, כך נקבל כיסוי יותר טוב של האיבר.
טכניקה זו לא יכולה לשרת כל אחד ובה הגודל כן קובע(:
יש אפשרות להניע את הידיים בכיוונים הפוכים כך שכשיד אחת תעלה השניה תרד.

טכניקת האצבע:
לטכניקה זו גרסאות שונות והרעיון בכולם הוא זהה, הפעלת גירוי (לחץ ותנועה) בעזרת האצבעות בלבד.
בטכניקת האצבע נשתמש באגודל ובאצבע המורה. וננוע לכל אורך הזין או שנתרכז בחלק שמתחת לראש הזין.

הדמיות:
אין דבר יותר נפלא מלחדור לתוך הנרתיק אך ישנם דברים בהן תוכל לדמות את החדירה בעזרת תחליפים.

היד הרטובה:
הרטב את ידיך בעזרת חומר סיכה (על בסיס מים) והשתמש בטכניקת יד אחד. ככל שהיד רטובה יותר כך הדימוי דגול יותר.

חדירה לחפצים:
כדי לעזור לפנטזיה אפשר להחדיר את הזין לחפצים שונים וכך ליצור הדמיה טובה יותר מהיד.
כל אחד יכול למצוא לעצמו את החפץ המושלם, ריכזנו כאן כמה דוגמאות:
-גליל רך של ניר טואלט, אפשר גם לרפד את הגליל בצמר גפן.
-לאוהבי הירקות, ליצור חור בגודל הזין במילון או אבטיח…
-לחורר כרית ישנה.
אלו הדוגמאות אנו בטוחים שתוכלו לאלתר חפצים נוספים.

כריות:
דרך נוספת להדמיה היא להיעזר בשתי כריות. תצמיד את הכריות אחת לשניה והחדר את הזין ביניהן. יש לזכור את אפקט הכתם של הזרע.

טכניקות של מים:
מים צוננים וזורמים יכולים לספק את החוויה הדרושה להלן מספר טכניקות:

מים נופלים:
מקם את עצמך כך שהמים יפלו על הזין, מיקום טוב הוא מתחת לברז האמבטיה.
אפשר גם להשתמש בצינור המקלחת או בצינור מהגינה. כוונו את הברז לזרם בינוני או אפילו חזק. המים יפלו רק על הזין והראש שלכם כבר ישלים את החסר.

זרם צידי:
טכניקה זו מחייבת מקלחת בה הראש ניתן להחזקה ביד.
פתח את זרם המים וכוון את הזרם לגב הזין במקום בו ראש הזין מתחבר לגוף הזין. זרם מים בנקודה זו גורם לריגושים גדולים.

המקלחת:
המקלחת היא מקום נפלא לאוננות. היא נסתרת מהעולם, חמימה, תמיד ניתן למצוא סבון להוספת הגירוי ותמיד נצא משם נקיים בזכות המים.